Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

29 februari

Hittade ingen passande bild :/

Idag är det skottdag. Och idag var det meningen att det skulle vara en av mina bästa dagar på länge. Varför? För Jason Mraz släppte en live-EP igår (jag upptäckte det igår kväll).
Men den blev inte så bra.. För det första är onsdagar aldrig bra dagar. Varför? För de är tråkiga, enformiga och det händer aldrig något intressant eller annorlunda. Och när det väl händer något så är det inte något som man vill ska hända... SÅ var det idag, fick reda på något som jag helst önskar att jag inte visste eller att det inte är sant.
Det enda som är bra med onsdagar är väl att vi slutar tidigt. Inte för att det spelar så stor roll när man nästan alltid har en hel del att göra till torsdagar, vi har väldigt många lektioner den dagen.
Men nu ska jag lyssna på Jason Mraz's nya EP. Jag håller verkligen med en kommentar som jag läste om den igår kväll: It's not "the new Jason. It's the old Jason that's back". Hans nya låtar likanar mer de som han gjorde innan han blev känd, flera av de är mina favoritlåtar; bland annat "Halfway Home".

    Comments:
Postat av: klara

vad hände?

2012-03-01 @ 18:31:43
URL: http://nightynight.webblogg.se/

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory