Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Då var lovet slut

Bild från Budapest, resten dyker upp så snart som möjligt :)

Nu när allt är igång som vanligt igen så känns det nästan som att jag aldrig var borta. Eller i alla fall som att det var väldigt länge sedan :/ Fast samtidigt så hade jag nästan glömt att som hade med skolan att göra, eller snarare: förträngt det... Det var rätt så stressigt under de sista veckorna innan lovet och jag tror att vi alla behövde lite ledigt.
Så det känndes faktiskt lite konstigt att stiga upp i morse och och ta sig till skolan och jag kommer inte att hinna vänja mig precis, för om 5 veckor så är det påsklov och under en av de fem veckorna så har vi prao :3
Längtar redan ;)

    Comments:
Postat av: iiiden

alltid gött me lov! så länge de varar såklart... haha :)

2012-02-28 @ 14:57:08
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: klara

VAR HAR DU PRAO???

2012-03-01 @ 18:32:52
URL: http://nightynight.webblogg.se/

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory