Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Det värsta med kylan


Det värsta med kylan
är man ska rida. Det är så sjukt kallt! Ens fötter är omöjliga att en röra på tårna med och händerna blir så frusna att man knappt kan använda dem :/
Och nu när jag har bytat tid från 4 till 5 så blir det ännu kallare under lektionerna. Fast värst är det nog ändå innan, när man ska sadla och allt sånt. För att göra det hela ännu värre så hade jag dessutom en a hästarna i det lilla stallet och det vekar inte som att det har någon värme över huvudtaget. Trodde nästan att jag skulle frysa ihjäl (blev överlycklig när jag hittade mina ridhanskar i fickorna, trodde att jag hade glömt dem :') )  
Längtar verkligen till sommaren/våren, då man kan rida med fungerande händer och fötter och dessutom rida ute om det är fint väder :)
Det skulle i alla fall bli liite varmare nästa vecka -  har vi tur så blir det väl 0 grader ;)

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory