Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Ingen mer stress

Det är riktigt skönt att ridningen nu börjar 5 och inte 4 som den gjorde innan. Ett och ett halvt år så jag har stressat mig hem varje fredag för att hinna till ridningen i tid. Nu kan jag gå hem i lugn och ro :) Det är stor skillnad.
Ikväll blir det väl The Voice, även om jag inte tittar så noga på det - vilket betyder att jag slår mig ner i soffan med datorn i knäet samtidigt som jag halvt koncentrerar mig på vad som händer på tv-skärmen.
The Voice kan inte på långa vägar mäta sig med Idol. Jag hoppas att X-factor (som är anledningen till varför de lade ner Idol) kommer att vara bättre. The Voice är lite för segt för att det ska fånga mitt intresse... Jag tittar mest på det för att de andra i min familj gör det ^^ (och för att Ola är med :3 )
Vad tycker ni om The Voice?

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory