Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

A Rush Of Blood To The Head

Sitter i mitt rum, alla lampor är släckta utom skrivbordslampan ^^ Släcker jag det så blir det kolsvart.

Igår under dagen så hade jag en konstig känsla av att det var lov. Men sen framåt kvällen så fick jag mer och mer söndagsångest  ju mer jag tänkte på att det var skola idag :/

Ibland tror jag att jag är allergisk mot skolan, jag har problem med stress  - fast jag inte känner mig stressad -, och jag kan bli lite illamående, osv, av det.

Längtar till lovet, till Ungern (ska förresten dit under lovet), till att bada i varma utomhus bad - eller vad det nu är för något som de har Budapest (Ungerns huvudstad, som vi ska till).

När jag har gjort alla läxor och allt annat som man måste göra så ska jag nog ta och se en film, är lite filmberoende för tillfället ... Men jag älskar att se filmer som griper en och tar en till en annan värld, typ. Får se vilken det blir den här gången, antagligen Water for elephants eller Welcome to the Rileys, eftersom de är näst på min lista :)

 


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory