Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

rainy rain

Kom nyss hem efter att ha varit ute och gått en 45 minuters rask promenad. Inviger mitt nya "mål" idag som går ut på att jag ska springa minst 3 ggr i veckan och de dagar som jag inte springer så ska jag i alla fall ut och gå. Har inte tagit tag i min kondition nu under sommarlovet så tyckte att det var dag att sätta lite mål/regler. Vill gärna kunna klara av att springa 5km till hösten eftersom jag redan i våras var sugen på att springa i ett av de loppen som arrangeras under hösten. Men då är det bästa att jag börjar förbättra min kondition redan nu :) 
Att gå en promenad är inte allt så jobbigt eller tråkigt som jag trodde från början. Men bra musik i hörlurarna och en trevlig miljö kan göra stor skillnad. Jag var ute och gick i 45 minuter och jag hade nog kunnat gå en stund till om det inte var för det faktum att det började ösregna efter 40 minuter. 
Under de 5 minuter som det tog mig att gå hem blev jag helt genomblöt :/ Fast det var rätt härligt att gå i regnet, men det blev jobbigt när jag kom hem och kläderna satt som klistrade på kroppen ^^ Ska i alla fall göra om det här i övermorgon, får hoppas på bättre väder då :)
 
 
bild-källa: tumblr

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory