Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Flower Boy Ramyun Shop


Jag gråter inte till filmer eller tv-serier. Men jag gråter när jag tittar på k-drama. När det blir så där perfekt att det gör ont i ögonen när man tittar på det, då gråter jag. När den självupptagna och rika killen fattar att det finns mer än bilar och pengar som kan göra en lycklig, då gråter jag lite till. När det är slut så gråter jag ännu mer, för att det är över. Men jag är inte ledsen. Jag gråter för att det är så himla mycket känslor så att det blir jobbigt. Och när det kommer till de "lyckliga scenerna" så får jag ont i huvudet.

Flower Boy Ramyun Shop är det senaste k-dramat som jag sett. Älskar serien. Så himla perfekt. Det är verkligen bara i k-drama där man få se en kille som är lika lång som en lyktstålpe och som lägger sig ner och sover så fort livet blir för jobbigt.
Jag är ... addicted, vad heter det på svenska nu igen? Beroende... det låter inte lika bra. I'm addicted to k-drama. Så där ja, nu var det sagt. Men prova själva, det är svårt att inte fastna för en koreansk serie. Alla dessa koreaner och deras översöta ansiktsutryck ;)

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory