Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Nationaldag

Idag är det Sveriges nationaldag och då är man ledig hela dagen (inte för att jag tror att någon skulle ha missat det) :)
I morse ringde min klocka tio över sju. Jag och Noor skulle vara först med att bokslut biljetter till Prometheus på lördag och enligt Noor så brukar de släppa de nya tiderna och biljetterna klockan sju. Men det gällde tydligen inte den här gången, för när vi skulle boka så hade de inte släppt biljetterna sedan. Men tre-fyra timmar senare så var de bokade :D
Så nu ska jag slappa lite till, att gå upp sju passade inte mig idag :/

 

UPPDATERING: Ooops... råkade skriva att vi skulle se en film som heter Parthenon, men det är helt fel. Vi ska se PROMETHEUS! :P

 


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory