Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

sommarplaner

Tror inte det blir så mycket bloggande i sommar. Förra året spenderade jag en stor del av sommarlovet framför datorn och det vill jag inte ska hända denna gången. Därför har jag gjort en lista med saker som jag vill hinna med att göra under sommaren. Mest simpla saker som läsa böcker och teckna. Men det är sådant som jag inte riktigt har tid med att göra under skolåret. Så därför ska jag passa på att göra dessa sakerna nu, när jag har hur mycket tid som helst. :)
Kommer blogga lite då och då under sommaren, så håll utkik ^^

    Comments:
Postat av: Jonna Erlandsson

sv: tack så hemskt mycket! :)

2012-06-19 @ 17:25:06
URL: http://jonnaerlandsson.se/blog

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory