Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

23 mars 2012


Inviger mina solglasögon idag :3

Fick sluta tidigt idag igen, som tur var :P Annars hade jag inte hunnit iväg till ridningen.
Nu ska jag bara slappa lite innan jag ska iväg till ridningen. Är faktiskt väldigt tagga för att få rida, hoppas bara att solen inte hinner försvinna så att vi kan rida ute idag med, och utan att frysa den här gången ;)

Imorse så kände jag att jag ville komma tillbaka till skolan igen. Men jag tror inte att jag kommer tycka så längre när jag väl är tillbaka. Vi ska ju visserligen bara gå i skolan i en vecka - sen är det påsklov - men jag tror ändå att jag kommer tröttna ganska snabbt. Det är ju så det brukar vara, eller hur?

 


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory