Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

And it's such a nice day

År på väg hem från Åkarp nu. Har varit och firat min morbror som fyllde år i fredags. Det ägare bra att vi hade sådan tur med vädret eftersom vi grillade ute :)
Ska träffa Lisa en liten stund sen när jag kommit hem, och kväll så ska jag på bio. Ska se The Hunger Games :D Har längtat efter att få se den ända sedan jag såg trailern för första gången i november. Jag läste alla böckerna för evigheter sedan och jag tyckte jättemycket om dem, jag hade ingen aning om att de blivit så populära :O Men jag tror att det är många twilight-fans som har börjat läsa dem, eftersom Stephanie Mayer bloggade om dem - vet inte säkert när det var :/
Det ska i alla fall bli kul att se filmen :)

 

 


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory