Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Burning Bridges





Lyssnade på den här låten igår kväll, första gången på väldigt länge. Jag kände direkt att hur många rock eller punkband som jag lyssnar på, eller vilka andra nya artiser jag än börjar lyssna mycket på som kommer jag alltid att vara ett Mraz-fan. Han är och förblir min favoritartist :)
Det är inte bara för att, även om hans låtar låter olika och han har så många olika musikaliska sidor så är alla precis så som en bra låt enligt mig ska låta. Det är också hans röst, den kanske inte är en av de bästa sångrösterna som man någonsin hört, men det är så perfekt, jag undar om det finns någon artist som har en sådan perfekt röst som han har ^^  Lyssna på låten så förstår ni kanske vad jag menar. Hans röst är så ... len? Vet inte hur jag ska beskriva den, kan man säga att någons röst är len? :)

    Comments:
Postat av: sannas rum

Sv; hmm, jag har ändå gjort den på en relativt liten upplösning. Well, det som är längst ner är ändå iofs bara arkivet. Har du en laptop? För det är meningen att den ska sitta fast (:

2012-03-14 @ 09:23:35
URL: http://sannasrum.se
Postat av: sannas rum

Då kan det vara att den inte har lika lång (höjd) skärm som jag har då. Men ska försöka fixa så att den blir mindre (: Ja, det var ett roligt inslag tycker jag, eller att det liksom följer med ner (: ska göra videos om det!

2012-03-14 @ 10:51:34
URL: http://sannasrum.se

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory