Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Det bästa med våren


Bara för att det var så länge sedan som jag använde effekterna i Photo Booth ;)


Att våren har kommit är ju bra på alla sätt egentligen,
men det allra bästa är nog att äntligen kunna rida ute :) Idag hade vi utomhus-lektion för första gången detta året. Även om det blev lite kyligt efter bara en stund, extra kallt blir det ju om man inte har någon jacka ^^, så var det skönt att få vara ute lite som omväxling.
Nu ska jag byta om och sedan äta lite. Och imorgon så ska jag träffa några kompisar, vi ska fira mig - man låter så egoistisk när man säger så :/ - jag fyller år på söndag, blir äntligen 15 :P (Fast min ridlärare trodde att jag gick första året på gymnasiet, är inte säker på om det är bra eller dåligt ;) )

    Comments:
Postat av: iiiden

åh va härligt att kunna rida ute eller :D

2012-03-17 @ 14:23:05
URL: http://iiiden.blogg.se/

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory