Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

En bra första dag



Det som gick minst bra idag är nog att jag gick hemifrån alldeles för tidigt. Jag började klockan halv tio men jag var där vid nio ... Dessutom så var det riktigt kallt, det var inte så kul att gå omkring och vänta i den kylan.
Men när jag väl kommit in så gick det bra. Jag fick göra lite allt möjligt, torka bord, servera och plocka undan använda tallrikar och lägga in dem i diskmaskinen, en gång fick jag göra en kycklingkebab till någon, jag fick göra en massa olika saker. Jag fick även pilla sönder två halva kycklingar till småbitar, det skulle sedan användas till att göra kycklingkebab :)
Det var bara fyra personer totalt som jobbade där, men ändå blev det lite trångt ibland, köket var väldigt litet ^^

Det ska bli kul att praoa där denna veckan, det blir nog lättare imorgon då jag vet vad som behövs göras :)

 


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory