Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

En riktig vårdag


Tagna med Instagram

 

Eftersom det var så fint väder, det kändes ungefär som att det var 20 grader fast det var cirka 13, så jag bestämde mig för att gå en liten runda. Jag är trött på att sitta instängd på mitt rum hela dagarna utan att göra något särskilt. Så jag tog min min iPod, satte på Harry Potter och Feninx Ordern-ljudbok och bara gick dit jag kom. Det spelade ingen roll vart, eftersom för första gången på länge kunde jag gå ut utan jacka :) Jag har ingen vår jacka så jag har fortfarande den som jag haft hela hösten och vintern - fast det är inte precis en vinter jacka så än så länge kan jag fortfarande använda den.
Men jag borde nog ta och skaffa mig en vårjacka snart :) Hoppas ni också har haft en väldigt bra dag, precis som jag. Idag var nog en av de bästa onsdagarna på länge, de brukar oftast inte vara någon höjdare för mig ;)


    Comments:
Postat av: iiiden

åh fina bilder:!)

2012-03-15 @ 08:42:49
URL: http://iiiden.blogg.se/

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory