Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

iPod Skins



Vill jättegärna skaffa ett sådant här skin till min iPod. Det fodralet som jag har nu har jag haft i snart 2 år och det är väldigt slitet och ser inte så roligt ut längre...
iPod Skins är inte som skal. Det är mer som tjocka, beskyddande klistermärken som man sätter på sin iPod. Det skyddar inte om man skulle tappa den i golvet, men går väl att undvika ;) iPod skins skyddar mot repor och om man vill ta bort det så är det enkelt gjort, det kommer inte att finnas några som helst spår efter det.
Det bästa är nog att iPod skins finns i två olika material, antingen så väljer man det glansiga - fingeravtryck och liknande kommer att synas, men om man vill behålla sin iPods glans så kanske det är värt det - eller så väljer man den matta versionen - själv tänker jag välja den matta om jag bestämmer mig för att köpa ett iPod skin.
Nästan alla iPod skins ovan är från decalgirl.com

 


    Comments:
Postat av: sannas rum

Sv; jag med, cinnamon cake har jag i min rubrik på bloggen :D

2012-03-15 @ 16:03:35
URL: http://sannasrum.se

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory