Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Songs from district 12 and beyond



Jag älskar att lyssna på soundtrack till filmer, bra filmer. Särskilt de låtarna som är kopplade till mina favoritscener brukar vara väldigt bra. Det behöver inte vara så att jag tycker jättemycket om själva låten, utan minnet av scenen då låten spelades gör låten bra.
Jag har lyssnat på THG soundtracket ända sedan jag såg filmen. Det är många bra låtar och en del som mest är bra på grund av det jag skrev innan. >> Klicka här för att lyssna på spotify <<

Mina favoritlåtar:

Abraham's Daughter - Arcade Fire
Come Away To The Water - Maroon 5
Nothing To Remember - Neko Case
Safe and Sound - Taylor Swift ft. The Civil Wars
Daughter's Lament - Carolina Chocolate Drops
Run Daddy Run - Miranda Lambert
Dark Days - Punch Brothers

 


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory