Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

20 mars 2012


Fick sluta tidigt idag igen :) Börjar nästan tro att jag kommer få sluta vid tre istället för fyra varje dag. Redan efter två börjar de sista besökarna lämna och då börjar vi städa och torka av alla bord. När det är klart, ungefär vid tre, så finns det inte mycket mer att göra. Då säger min handledare, som jag tror att det kallas, säga att jag får lov att gå hem :D

När jag kom hem så gick jag in via trädgården istället för att gå in genom dörren utmed gatan. Eftersom jag hade min kamera i väskan så fotade jag lite innan jag gick in. Jag lyckades få några bra bilder innan det lilla av solen som stack fram bakom molnen, försvann. Då blev det för kallt för att vara ute :)

Jag lägger upp bilderna i ett annat inlägg :)

 


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory