Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Vilket bra slut, eller början, det spelar ingen roll

Jag och Noor innan idag :)

I princip mer än hälften av klassen kom försent till sista lektionen. Så våran lärare bestämde sig för att låta oss som kom i tid sluta 25 minuter tidigare :) Och nu är det lov - påsklov och vi är lediga i elva dagar.
Ska försöka vara utomhus aå mycket det går, men jag har en del inomhus saker som jag måste göra under helgen. Inomhussaker = rensa lite lådor som finns i mitt rum, har en massa saker som jag säkert kan slänga.
Men på onsdag, då är det ut som gäller. Har bestämt en heldag med Noor, vi ska först ut på stan och sedan så ska vi hem till henne :3

Nu ska jag ta och läsa lite i en jättebra bok som jag har började på nyligen. Frost heter den, och det är en av de bästa böcker jag har läst på länge - tja .. jag har inte läst så många böcker den senaste tiden. Har varit lite dålig på det. Men det är väl dags att jag börjar igen, har flera böcker i bokhyllan som ännu väntar på att slås upp.

 


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory