Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

bara några dagar till, det ska jag nog klara av

 

Det här veckan känns som den jobbigaste veckan vi haft på hela läs året. Det är så himla mycket som måste bli färdigt innan betygen sätts. Det är jättejobbig och jag längtar hela tiden efter att det ska bli sommarlov så att jag kan slappna av för en gångs skull :)
I måndags så hade jag ett prov i konsthistoria, imorgon så har jag mattediagnos och spanska prov. På torsdag så ska vi lämna in vår stumfilm som vi gör på bilden. På fredag så är det matteprov, so-inlämmning och svenskaredovisning. Och det faktum att jag och Noor ska hjälpa till på dansshowen gör inte saker och ting lättare precis. I måndags var vi och filmade klart lite saker som behövdes till danshowen och både på onsdag och torsdag så måste vi vara där och hjälpa till och även på kvällen på torsdagen.

 

Dansshow är något som vår skola har varje år. Eftersom alla klasser från F-6 har dans på schemat så måste de få en chans att visa vad de har gjort under skolåret som gått. Så de föräldrar, och ibland även släktingar, som vill se  elevernas danse köper helt enklet biljetter och det är som en riktig dansshow med rökmaskin, programledare och hela köret.
Så på torsdag kommer jag stå och ta emot biljetter från alla de som ska se showen och sen för vi väl se vad jag får för arbetsuppgifter efter det :) Men det blir nog kul, det hoppas jag i alla fall :)


    Comments:
Postat av: Elin Eriksson

Åh fin blogg! :)

2012-05-29 @ 20:04:13
URL: http://onlybeautiful.blogg.se/
Postat av: dite

hoppas du haft en toppen dag!:D

2012-05-29 @ 21:16:44
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory