Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

jag orkar inte mer, i alla fall inte just nu



Jag har hela tiden den där känslan av att jag "måste" blogga. Jag gillar inte den känslan, inte alls. Det har varit så himla mycket med bloggen den senaste tiden så jag tror att jag börjar bli lite beroende. Jag vill blogga för att jag har något att skriva om och inte för att jag känner mig tvungen till det, då blir det endå inga bra inlägg.
Så vad jag behöver är en bloggpaus. Vet inte hur länge. Men i alla fall fram till nästa helg, för därefter är det London.

 


    Comments:
Postat av: iiiden

känt samma här! därför ja tagit en paus för att göra ordentliga inlägg!:)

2012-05-17 @ 20:48:31
URL: http://iiiden.blogg.se/

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory