Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

simning och en misslyckad mattediagnos

 
Idag hade vi test i simmning. Det gick bra, jag lyckades faktiskt simma hela 1000 meter så jag känner mig rätt nöjd faktiskt. Efter att ha stressat tillbaka till skolan så hade vi en mattediagnos och jag kan väl utan tvekan säga att jag inte känner mig lika nöjd med den. Vet inte riktigt vad det berodde på, att jag var stressad eller oehört hungrig, men jag gjorde i alla fall de mest pinsamma slarvfelen... Som tur var så var det inget prov så det räknas inte in i betyget. Jag får helt enkelt försöka göra bättre ifrån mig på provet som är på fredag... det var allt jag hade att säga, mina dagar är inte så intressanta där av inget bloggande - det är bara en massa läxor hela tiden som hindrar mig från att andas normalt. 

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory