Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Ullared

Igår åkte jag och Noor buss hela vägen till Ullared. Resan tog cirka tre timmar men när vi väl kommit fram till Ullared så var det halvtråkiga resan tid helt bortglömd (vi hade tråkigt sista timmen eftersom vi var så otåliga och ville vara framme snart). 
Ullared - eller Gekås som det egentligen heter - var... Tja, fullproppat. Okej, det är alltid mycket folk där men igår var nog ännu värre. Man fick stå still i några minuter ibland på grund av dett det var omöjligt att komma fram. Men det gjorde inget vi hade kul ändå. Jag lyckades undvika det här med att köpa en massa onödiga saker bara för att de är billigt. Det slutade med att jag lämnade Ullared med en påse med ett par mjukisbyxor, smink, tuggummin (de kostade bara halva priset mot vad de kostade i butik så jag plockade på mig fyra påsar), ett nagellack och en nagellacksborttagare och halvt kilo lösgodis som var så billigt att det kändes som rena rånet från min sida (annars brukar det ju vara tvärt om). Köpte även lite andra saker, som bakplåtspapper, men det var inte till mig och de är inte saker som är intressanta nog att tas upp här i bloggen.Jag tror utan tvekan att Noor köpte mer än mig men jag tror inte att hon köpte något onödigt och det är ju det viktiga.
På vägen hem tog vi upp hela 9 säten, men vi var bara ca 10 pers i bussen så egentligen hade vi hela bakre delen för oss själva - av någon anledning så valde alla andra att sitta långt fram.. Vi hade roligade på vägen hem, fast vi var ganska trötta. Vi hade gått upp klockan halv sex för att hinna med bussen. Fast av någon anledning så vaknade jag halv fem och kunde inte somna om så när klockan var halv sex var det bara att stiga upp.. Inte konstigt egentligen att jag vaknade klockan 11 idag. 


    Comments:
Postat av: Anonym

Gulliga ni eeeeeäääää

2012-11-26 @ 18:16:32
Postat av: Anonym

// klara!

2012-11-26 @ 18:16:46

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory