Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

and that's how a good day might look like

Igår var jag knappt hemma alls. Började dagen med att gå i på blocket och leta iphone annonser - något som jag gjort flera gånger de senaste dagarna. Mailade någon och fick svar nästan direkt, fick komma hem till honom och titta på iphonen och eftersom allting såg bra ut så köpte jag den. Så nu har jag en iphonen 4 ^-^ 
Sedan åkte vi hem, åt lunch och stack till mobilia en stund. Vid 7 gick jag hem till Klara. Vi såg på två stycken filmer - eller, rättare sagt, tre filmer. Men den tredje var bara 30 minuter lång och jättekonstig. Men det gjorde inget, för Big Bang var med i den.
Så kan en bra dag se ut, nu har jag inget mer att säga.


Translation: I was barely at home yesterday. Started the day with buying an iPhone 4 ;) After that, I went back home, ate lunch and then I went to a small shopping center called Mobilia. At 7 o'clock I went home to my friend's, Klara's, house and spent some time with her.And that's how a good day might look like.

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory