Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

"She got tickets to her own show, but nobody who wants to go"

Har varit några timmar i bokskogen, det var ett lopp där och vi var och tittade på någon som skulle springa loppet, filade och bara utnyttjade det här tillfället till att komma ut lite - och jag fick inviga min nya vinterjacka som jag köpte igår. Hade ingen vinterjacka förra året, tyckte att det räckte med min, väldigt tunna, höst jacka. Men när jag hade den på mig i fredags så visste jag direkt att jag inte skulle klara av hela vintern i den jackan .. >.<
Så fort jag kommer hem igen ska jag nog packa lite och även ooooom jag hinner så ska jag även plugga lite (åh, vill verkligen inte....) Längtar till imorgon, MADRID :D

 


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory