Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Prao dag 3

kawaii desu ne?
 
(Nej, jag har verkligen världens bästa prao.) Idag fick jag vara med en annan kille, Gustav hette han, som har hand om evenemangen som finns på Garaget, han gör även alla planscher och flyers som de har. På morgonen så fick jag börja med att kolla igenom alla skåpen i deras kreativa verkstad och skriva ner allt som fanns i de respektive skåpen. Det låter ganska tråkigt, men det var helt ok. Sedan fick jag följa med Gustav och lämna ut flyers på olika ställen/föreningar som de sammarbetar lite med. Efter lunch fick jag som uppdrag att sätta upp några planscher om Garagets workshopkurser (kurserna är gratis, of course!) och han ville att jag skulle sätta upp dem .. på min skola  (-_-)  totally awkward... skulle fråga om det gick bra att jag satte upp planscherna och de visste typ inte så ja .. deras reaktion var så här: "Ja.. det går väl bra..? Det är väll bara kul.. workshop .. jaha, ja men gör du så..". Så jag satte upp några snabbt och sedan gick jag därifrån. 

Under resten av eftermiddagen så fortsatte jag med ett projekt som jag fick igår. Hade bara lite kvar när Noor kom förbi så jag gjorde snabbt - så snabbt jag kunde - klart det och sedan gick vi hem, Noor skulle få important paper stuff av mig  ( ´θ)ノ 
Imorgon så ska jag vara med en tjej som heter Lisa, och vi ska syssla med något som har med nobelpriset i litteratur att göra - de delar ju ut det imorgon (tydligen). Jag har inte riktigt förstått vad det är vi ska göra men det får jag väl reda på imorgon. Dewa mata~!  
(^^)

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory