Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

det blir för mycket helt enkelt

 
Tisdagar måste vara de mest långtråkigaste dagarna som någonsin existerat. I alla fall om man har mitt shema. Just idag blev det lite bättre av att halva klassen (mig inräknat) fick börja en timme senare. Så istället för att börja dagen med musik som vanligt så hade vi SO som första och enda lektionen under förmiddagen. Vi har alltså SO i nästan två timmar och 45 minuter (någonstans där i mitten får vi en rast). Ni kan säkert höra hur långtråkigt det låter. 
Efter lunch så har vi svenska och engelska och det är med samma lärare och hon brukar blanda lektionerna lite som hon vill. Två timmar med samma lärare kan bli rätt segt om man inte gör något särskilt. 
 
Som tur var så ska jag göra något nu efter skolan som får mig på lite bättre humör. Jag ska klippa mig :D Har velat klippa mig i evigheter nu och idag blir det äntligen av. Sedan är det bara lite turkos eller röd hårfärg som ska inhandlas. Sedan är jag nöjd (hoppas jag >.< )
 

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory