Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Dip Dye

 Mina bleka, röda toppar är borta och har blivit ersatta av väldigt blåa/turkosa toppar. 
Är väldigt nöjd ^-^ Det blev visserligen inte riktigt den färgen som jag hade tänkt mig, de hade inte ens någon sådan hårfärg så jag tog den som liknade mest. Men men, det gör absolut ingenting för jag är väldigt nöjd med hur det ser ut nu (* ・ω・*)
Vad tycks?
 
 
Translation: My hair is now officially blue/turquoise. I'm so very happy~~! Even though is not really the colour that I wanted from the beginning, but it doesn't really matter 'cause I like it the way it is now (* ・ω・*) 

    Comments:
Postat av: klara :D

prettyyyyy!

2012-09-30 @ 23:16:33
URL: http://dinosaurrie.blogg.se

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory