Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Jag ska vara som färger man bara ser på natten

Image and video hosting by TinyPic
(^_~ ) ~☆
 
[Prova lyssna på Kents låt Färger på Natten.]
Idag var jag lite duktigt och gick iväg under lunchen och fick mina praopapper påskrivna. Eftersom det inte fanns någon tid till att äta så hade jag förberett en macka som jag hade med mig och åt på vägen. Jag kan inte skippa varken frukost eller lunch för då blir jag jättehungrig och kan inte koncentrera mig :/
Nu har jag i alla fall en säker praoplats till första veckan. Ska gå till en second hand butik och fråga om jag kan prao där. Skulle egentligen ha gjort det idag ... men .... vi kan väl säga att det finns en gräns på hur duktig man kan vara under en dag ^^

 

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory