Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

just an ordinary day, almost

Vi hade skolfotografering idag, precis som alla andra skolor har haft de senaste dagarna. Vet inte om jag blev nöjd eller inte, men det spelar ingen roll. I övrigt så har det varit en dag inte skiljer sig mycket till alla andra dagar - förutom att vår mattelärare gjorde bort sig och gjorde fel när han skulle visa hur man kunde lösa en uppgift (han fick smått panik och blev helt röd i huvudet, är man i vanliga fall "felfri" så är det nog inte så kul att göra ett så grovt fel..) och vi fick dessutom sluta en timme tidigare. 
 
Ska åka till ridningen om ca en timme - precis som vanligt - men när jag kommer hem så ska jag inte göra som jag brukar - alltså inte göra något alls - utan jag ska göra något annat kul ^_~ 
 
 
Translation: Today was just an ordinary day except for the fact that we took photos for school today and that my math teacher made a fool of himself. That was fun (my teacher making himself into a fool, not taking photos >.< 
I'm going to do something fun tonight, I won't tell you what it is but you'll will know tomorrow ^_~
 

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory