Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

...och idag är en sådan dag

Vissa dagar är dåliga från den stund då man vaknar upp. Det spelar ingen roll vad det är för lektioner på schemat, vilket mat det är, om man får sluta tidigare. Det känns ändå kasst. Idag är en sådan dag. Vaknade imorse och kännde, Nej, jag orkar verkligen inte. Hade jag kunnat hade jag gärna stannat hemma. Men det gick självklart inte så jag släpade mig till skolan. 
Gör mitt bästa för att inte verka deppig eller allmänt tråkig. Men innerst inne så är jag bara så trött på allting. Som tur var så är de här dagarna inte särskilt vanliga, men de de kommer utan förvarning. 
När jag kom hem så mådde jag inte så bra. Jag var inte sjuk, jag mådde bara dåligt och hade ont i huvudet. Som dagen inte var tillräckligt dålig redan (blev tvungen att hoppa över ridningen..)
Har inte lust att göra något alls just nu, orkar inte ens kolla om det nya avsnittet av To The Beautiful You har blivit subbat.
 




 
 

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory