Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

This is not a fashion blog

 
Åkte över till Köpenhamn igår och spenderade dagen på Field's. Även om det kändes som att jag inte skulle hitta något så fick jag trots det med mig något hem. Köpte ett linne från H&M, en tröja och ett par byxor från ONLY. Det här är ingen modeblogg ås det blir inga märkvärdiga outfit bilder där jag visar upp det jag köpt. Nej. Men tröjan från ONLY ska jag ha på mig imorgon och då kan jag väl lägga upp en bild också. Bara för att jag den är så fin. 
 
Translation: Spent yesterday looking at clothes and other stuff at Field's in Denmark. Might show ya'll later what I bought. But we'll see about that, since this is not a fashion blog.

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory